Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Elin - 23 mars 2009 21:24

Hejsan, jag var ju typ hur nära som helst att köpa en 1 årgig korsningshingst, hot shot. MEN tur var att jag ville att han skulle vet.besiktas för hans navelbråck var tydligen större än vad ägaren ville erkänna. hon sa 2,5 cm och vetrinären som jag samtalade med i eftermiddags sade 5, närmare 6 cm. känns ju helt röttet? jag som fixat stallplats, mat, hö, ring till olika vetrinärer och haft regelbunden kontakt med hot shots ägare i typ 1 månad. allt bara för att få höra att han är sjuk och att en operation kommer gå på över 10000 kr. ÅT helvete känns det nu... :(


Har iaf ringt på två st ston idag. ett 1 årigt appalosa sto och en 2 årig fux, hanoveranare.  så får väl se vad som sker i framtiden alltså.


dessutom fyller jag år den 26... jätte roligt. vill bara lägga mej ner och sova ut alla dagar i den närmsta framtiden.  

/elin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards