Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

köp eller inte köp, det är frågan

Av Elin - 23 februari 2009 23:02

hejsan, godkväll:)


Ikväll gjorde jag något galet, ringde på en 1 år gammal hingst på blocket, hur fin som helst!! har tittat på han några dagar nu och är verkligen helt övertygad på att han kommer kunna bli något i framtiden. allt låter verkligen perfekt och jag är in love.


Men det var en annan familj som skulle kolla på honom på onsdag, tar inte dom honom så får han faaaaan bli sundsvalls bo, tragiskt bara att han bor i blekinge. men jag köper honom osedd, 10000 kr. som att köpa grisen i säcken, men han är ju bara 1 år så han lär ju knappast vara förstörd. =)

är en lycklig människa idag. håller tummarna på att han inte blir såld på onsdag. fortsättning följer.

kraaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 23 mars 2009 21:24

Hejsan, jag var ju typ hur nära som helst att köpa en 1 årgig korsningshingst, hot shot. MEN tur var att jag ville att han skulle vet.besiktas för hans navelbråck var tydligen större än vad ägaren ville erkänna. hon sa 2,5 cm och vetrinären som jag s...

Av Elin - 23 december 2008 23:48

Jag  vet inte riktigt hur jag känner inför det här med julen. Jag är iallafall glad att vi ska åka bort och fira den i timrå, det känns som mer hemma där borta nu efter praktiken, trivs nästan bättre där? visst har ju alla kompisar här som jag älskar...

Av Elin - 4 december 2008 21:07

AMOR FATI ~ Kärleken till vårt öde TIME WILL COME ~ Tiden kommer FROM HERE TO ETERNITY ~ Härifrån till evigheten CARPE DIEM ~ Fånga dagen PENCEZ DE MOY ~ Tänk på mig HUMAN ~ Målet är att bli en god medmänniska AMOR VINCIT OMNIA ~ Kärleken övervinner ...

Av Elin - 30 november 2008 22:23

Låt mig få hålla dig För en sista gång Det är sista chansen att känna igen Men du förstörde mig Och nu kan jag inte känna något alls      När jag älskar dig, Det är så osant Jag kan inte ens övertyga mig själv När jag pratar, Så är det någon annan...

Av Elin - 30 november 2008 22:23

Låt mig få hålla digFör en sista gång Det är sista chansen att känna igen Men du förstörde mig Och nu kan jag inte känna något alls När jag älskar dig, Det är så osant Jag kan inte ens övertyga mig själv När jag pratar, Så är det någon annans röst  ...

Ovido - Quiz & Flashcards