Alla inlägg under februari 2008

Av Elin - 27 februari 2008 08:19

Bara för att en människa ler, behöver inte den människan vara glad.

Det jag vill säga med det här är att människor är så grymt duktiga på att bygga murar och stänga av känslorna men att då dem är ensama så bara exploderar allt...

 Under en veckas tid har det hänt mej tre gånger, går på skolan och allt är bra, kommer hem och är lite små frustrerad och åker på stallet och kommer hem och lägger mej på sängen och stor gråter och det är inte för att något hänt direkt. Men allt gör sig på minnt, i stallet så saknar jag zorro fortfarande, och då jag fortfarande hade han kvar så fick jag aldrig sånna hära utbrott, men jag kan säga även fast det är över en månad sedan så har jag inte riktigt kommit över det ännu. Inget är sig likt. Och inget kommer bli som förrut. Jag är inte samma människa som jag var innan jul, sorgen lämnar mycket mera ärr än vad man tror...


Folk kanske tror att jag är en deprimerad människa, men det är jag inte!

tvärt om, det är inte så att jag sitter här och stor gråter heller, och är inte ens arg idag. Det kanske är därför jag kan skriva om det..? Men jag slår vad om att då jag kommer hem ikväll, så kommer precis allt det hära att hända, varför? kan någon snälla säga varför, för man blir helt tom, jag känner mej radiostyrd. . .

Av Elin - 5 februari 2008 12:23

kan man ha det? isånna fall har jag det nu, eller är det bara vanlig huvudvääärk? =) hehe... har så grymt tråkigt sitter nu och väntar på att historan ska börja... jippi...:/  ska kanske åka och simma ikväll... skulle vara skönt. 


har fortfarande sorg i hjärtat...ännu mer blir det då jag knappt kom upp på Harley igår..har fått nån låsning i ryggen igen, eller har jag bara ridit för mycket, vem fan vet? får väl ringa sjukgymnasten i veckan om det inte blir bra, men han ska ju sluta vara sjukgymnast, så jag vet inte vem ja ska ringa då? skulle nog behöva lite massage, ingen som känner sig laddad?


jag vill göra nåt, inte bara vara i skolan och sen dö, utan ja vill göra något då jag kommer från skolan som håller mej vid liv, ASSÅ gud så intressant jag skriver..men som sagt, har träningsveeerk i hjärnan...^^)


hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards