Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin - 19 augusti 2008 23:01

det är nästan så man blir förbannad!


Men nu ska jag berätta vad som hände från början, låg häroch såg en film på 3an, saved. Och blev väldigt sugen på popcorn och kom då på att jag hade en poppåse i bilen.. så jag gick ut och hämtade den, väl ute i bilen så hittade jag 2 st påsar, men tänkte att det räcker med en. så jag gick in och poppade min påse, och då kommer idiot nr.1=jocke och ville också ha, så jag skickade ut han i bilen för att hämta påsjäveln, men han kom in lika fort igen för han fick inte upp bilen..."va faaan, är du helt inkompetent eller? stoppa in nyckeln och vrid om!" sa jag. så han gick ut igen men kom in lika fort igen, det går inte... så då gick mamma ut och skulle prova, för jag hade bäddAt ner mej framför filmen med popcornen, men hon kommer in och skrattar, det går inte elin, man får inte upp luckan, "VA I HELVETE!!!! så ni menar att jag måste kliva upp, klä på mej och gå ut och visa att det GÅR ATT ÖPPNA MIN SUPERGOLF?!?!?!" så jag klev upp gick ut i bara trosor, för jag orkade inte ta på mej nå byxor och tänkte attt äh, det gårfort... BILEN gick inte att öppna, asså det gick att låsa upp den, men man va tvungen att använda nyckeln för bakluckan... och För er som inte vet så har eller HADE jag centrallås på min bil, som funka för 30 minuter sedan då jag hämtade min påse. det är galet hur förbannad man kan bli alltså, så för att fatta mej kort så har NÅN av Idioterna sabbat mitt centrallås till bakluckan och jag fick lämna filmen, popcorna blevkalla, och JAG stog i trosor ute på gatan!!!!


baaah..../elin

Ovido - Quiz & Flashcards