Alla inlägg under april 2008

Av Elin - 14 april 2008 20:21

Idag april den 14!

jag slutar här med att använda denna blogg för ventilering av olika känslor. går vidare till en annan. ring eller säg till om ni vill ha det nya namnet. annars tack för allt trogna läsare! :)

Av Elin - 13 april 2008 18:32

.. och det är inte för att jag har sovit dåligt!!

om man tänker efter, hur seriöst är det med en blogg egentligen?

inte nåe! har jobbat i helgen och varit hundvakt. nästa helg ska jag ut tror ja...:) nått hopp så här i allt grummel. ^^).

zorro dog den 18 januari, det är den värsta dagen i mitt liv! och inte ens hann jag ta igen mej ordentligt. och man känner ju att man inte kan gå vidare helt, klart ja inte vill glömma han, men han har liksom gjort en stor TIME OUT i mitt liv, tagit bort allt häst intresse, tappat skollusten och arbets orken, allt jag vill göra är att ligga i sängen hela dagarna och bara dra täcket över huvudet. men det kan väl ingen förstå? känslan att förlora nåt som man verkligen älskar?! kan inte gämföra det med nåt, för jag har aldrig under mina 18 levnads år varit med om något så hemskt!!! så jag skiter rent ut i om det jag skriver, gör någon arg, ledsen.. eller whatever.  Det var ingen som tänkte på mej den dagen! den 18 januari, som satt så fruktansvärt djupa sår!! tänk på det!


tack för mej!

btw. länken är till en så otroligt fin låt! :) haet bra!

http://www.youtube.com/watch?v=mIim2Hvz0sE
Ovido - Quiz & Flashcards