Alla inlägg under juli 2008

Av Elin - 4 juli 2008 00:39

hejsan hoppsan, iår har jag halv dissat GF, va in en sväng och drack cider i onsdags, och ska in på lördag också:) från och med den här veckan kommer jag att jobba 6 dar/veckan enda tills skolan börjar.. hoppas verkligen att jag får fortsätta till hösten också...för jag trivs verkligen bra=)


Lillan har flyttat till Ängom nu också, vilket är synd, för jag trivdes verkligen i Berga men det blir säkert bra bara man vänjer sig vid det nya folket och så...


Golfen min har fått mörka rutor och ny klädsel, så nu är han jätte snygg lillgoffe.

Elsa ska få valpar om typ 2 veckor.

Jag ska hyra Zey More i 2 veckor, för hoppningsvis längre.

och nu är jag trött och ska sova. börjar halv 10 imrn.


Söker det där lilla extra, =) behöver få nåt annat och tänka på.


Nu väntar min lilla vovvi på mej, så goodnatt:)  och på återseende!! GF PÅ LÖRDAG!    behöver ni nån som kör på fredag, slå en pling! är nykter.

Ovido - Quiz & Flashcards