Alla inlägg under september 2007

Av Elin - 27 september 2007 11:09

hejsan,

Idag så har jag hunnit med ganska mycket, börja med att ja vakna och skulle ta bussen 20 över 9, och allt gick som planerat, och jag kom iväg i tid till bussen, sen då ja nästan hade gått halva vägen fick jag vända, så jag sprang upp för hela backen hem... jobbigt, hade glömt mina hörlurar till mp3´n:) sen fick mamma köra ner mej, óch jag kom endå med bussen, sen så hoppa ja av vid körskolan, gick dit och gjorde fas A på teorin^^,  gick åt skogen..hahaha så de blir till att börja läsa körkortsboken nu asså:) sen så gick jag ner mot navet för att ta bussen upp till skolan. och nu sitter jag här:) känns jätte roligt, ska snart ha mentorsträff och planera nån aktivitetsdag med 3orna, sen så är det lektion, sen blir det körskolan igen:) sen ska troligen jag bort så hinner nog inte hem idag:) blir att ja kommer hem lite senare:) men men, vi hörs:) pussN

Av Elin - 18 september 2007 10:31

hallo, l'änge sen jag skrev känns det som, har saknat både tid och ork...igår kväll var ja på föreläsning och ska på en till idag, hinner inte hem emellan, så jag måste vara kvar på stan själv i typ 2 timmar:) jätte roligt? neeej, håll mej sällskap:) följ med mej på  SUBWAY?=D  aja, återkommer sen, om det finns nån dator ,ledig...

Av Elin - 7 september 2007 19:38

idag har det varit hopptävling istallet, klubbmästerskap, var jätte nervös, för jag skulle starta min första 90cm med zorron, men men han förvånade nog hela publiken med en nästan felfri runda, på näst sista hindret tvekade han. och jag var på väg av, men satt kvar, så på sista hindret blidde det konstigt och vi tappade balansen och jämnheten och en vägran var ett faktum, men men , han klarade det på andra försöket:) miin prins, så med 4a fel lämnade vi banan nöjda och glada, utan en tanke på placering, hade ju trotts allt 4a fel... men men , det slutade på en 3dje plats, zorros och min första riktigta rosett:) en gul, fick även en pokal, för det var ju km, och vårat första ärovarv är nu avklarat i hoppning:) min prinsi:)

(L) pussN

Ovido - Quiz & Flashcards